INDYKPOL medialnym brandem

08-11-2016

W największym ogólnopolskim badaniu obecności marek w mediach w Polsce – TOP MARKA 2016 – Indykpol znalazł się na piątej pozycji, tuż za takimi markami jak:

  • Coca-Cola,
  • Nestlé,
  • E. Wedel
  • czy Red Bull

W badaniu przeanalizowano 307 tys. tekstów prasowych i 1,7 mln materiałów internetowych oraz 15,6 mln wpisów i komentarzy z social media.

Analizowano liczbę wzmianek dot. danej marki, jak również ich wydźwięk – pozytywny, negatywny lub neutralny. Na podstawie tych danych powstał ranking najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w mediach.

O niezależności badania świadczy fakt, że zostało przygotowane przez dziennikarzy z magazynu ,,Press”, przy wsparciu Press-Service Monitoring Mediów.

 

Źródło: PRESS, raport Top Marka 2016

lista aktualności