Indykpol S.A. wprowadza na rynek nowość - pasztet delikatesowy w trzech smakach

28-09-2010

15 października 2010 wystartowała kampania reklamowa promująca nowość - Pasztety delikatesowe Indykpol.Pasztet delikatesowy tworzy nową kategorię świeżych pasztetów Premium, konfekcjonowanych w nowoczesnych i praktycznych opakowaniach o wadze 110 g.
Obok wersji podstawowej Indykpol oferuje także dodatkowe oryginalne smaki: z zielonym pieprzem oraz z żurawiną.

Na uwagę zasługuje różnorodność zastosowań tego produktu: jako dodatek do pieczywa, ale także jako samodzielna przystawka, na co dzień jak i na wyjątkowe okazje. Konsystencja umożliwia smarowanie i krojenie, a wysoka jakość pasztetu, estetyka i nowoczesność opakowania oraz uznany przez polskiego konsumenta smak powodują, że pasztet delikatesowy z powodzeniem można zaserwować gościom czy zabrać do pracy.

 Pasztet delikatesowy jest idealną alternatywą dla plastrowanych serów żółtych, pleśniowych, twarożków smakowych, past, itp. – przy czym należy pamiętać, że pasztety mają długą tradycję kulinarną w Polsce i są powszechnie lubiane.

Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania telewizyjna realizowana w terminie od 15.10.2010 r. do 11.11.2010 r., w kanałach ogólnopolskich: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV4, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat News, Pakiet Kobieta, Superstacja oraz tematycznych: TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Canal+, Travel Channel, Zone Romantica, Zone Europa, Hallmark, Zone Club, AXN Crime, Kino Polska, Ale Kino, kuchnia.tv, WeddingTV, BBC Lifestyle, Movies24, Domo, TCM.

W ramach akcji promocyjnej przewidziane są także reklamy na ekranach diodowych w największych miastach Polski, informacje w prasie, kampania w Internecie oraz działania wspomagające sprzedaż.

lista aktualności