Jedynki MEN Przebojem FMCG 2016

09-06-2016

Parówki Jedynki MEN zostały Przebojem FMCG w ramach konkursu zorganizowanego przez redakcję „Życia Handlowego”.

W tegorocznej, IX już edycji konkursu wzięło udział ponad 400 produktów, które w I etapie oceniało jury złożone z przedstawicieli czołowych sieci i firm dystrybucyjnych w kraju.

Listę zwycięzców konkursu ostatecznie wskazali detaliści, których preferencje badał instytut Millword Brawn.

W gronie zdobywców tytułu „Przebój FMCG 2016” znalazły się Jedynki MEN – pierwszy i jedyny produkt w kategorii parówek stworzony w oparciu o męskie upodobania smakowe.

Skład parówki Jedynki MEN opiera się o mięsa szlachetne z indyka i wołowiny. Dodatek mięsa wołowego nadaje parówkom wyrazisty smak, doceniony przez mężczyzn podczas testów konsumenckich.

Jedynki MEN są idealne jako ciepły posiłek lub zimna przekąska. Nowoczesne opakowanie pozwala rozpakować je pojedynczo, co ułatwia przechowywanie i spożywanie poza domem.

lista aktualności