Parówki Jedyneczki srebrną Perłą Rynku FMCG

01-07-2013
Parówki Jedyneczki zostały wyróżnione w konkursie „Perła Rynku FMCG 2013” zorganizowanym przez redakcję miesięcznika „Wiadomości Handlowe”, w kategorii „Wędliny i przetwory mięsne”.

W plebiscycie „Perła Rynku FMCG” to detaliści – właściciele i pracownicy sklepów – wskazują, które wyroby zgłoszone przez producentów i dystrybutorów, zasługują na miano rynkowych „Pereł”. Celem przedsięwzięcia było wyłonienie grupy nowości atrakcyjnych zarówno dla konsumentów, jak i detalistów.

Konkurs odbywał się pod nadzorem niezależnego instytutu badawczego GfK Polonia. Do siódmej edycji plebiscytu „Perły Rynku FMCG” producenci i dystrybutorzy zgłosili ponad 400 wyrobów w 64 kategoriach spożywczych, chemiczno-kosmetycznych oraz usługowych. Nagrodę zdobyło 191 z nich.

Jedyneczki – to wartościowe odżywczo parówki, dedykowane dzieciom. Dostarczają pełnowartościowego białka zwierzęcego, nie zawierają dodatku glutaminianu sodu czy fosforanów, charakteryzują się też niższą o 30% zawartością soli kuchennej w stosunku do parówek powszechnie występujących na rynku. Można je bezpiecznie i szybko podać w domu – serwując zarówno na ciepło, jak i na zimno – lub włożyć do szkolnego plecaka. Pojedyncze pakowanie każdej parówki gwarantuje dłuższe przechowywanie bez obsychania.

lista aktualności